Hoe's before bro's ♥

Tjaa !
Skaaaaapligt längesen jag bloggade.. vet inte, har inte haft tid och så efter lovet eller något !
Lovet har varit rätt okej, varit hos mormor.. Lekt med valparna, failat.. osv.
när jag kommer tillbaks till vvik möts jag av en nyhemkommen grek, och en nyhemkommen vinö-bo.
Den här veckan har det fan inte hänt mycket.. men det som väl hänt har variit SJUUUUUKT. som jag faktiskt inte ens vill skriva på bloggen. Helt ärligt är jag skapligt skoltrött..och tänker gifta mej med någon sjukt rik gammal man som ändå dör efter sisådär ett halvår.. 

fishlips vare..kanske nt slår dina sandra? (;

Tagga studie dag imorgon då! ! Egentligen typ.. nått som kallas '' operation dagsverke '' ah men okej? det är ju typ samma sak. Är inte snål direkt, sjänker gärna pengar, men.. vi ska skänka till en så sjukt onödig sak. Skolor? som faktiskt redan har det bra, asså.. Ne. Min ide ägde mer. RÄDDA ISBJÖRNARNA.
Så vi.. Alltså gänget i skolan funderade på att göra Operation rädda isbjörnarna.. hahah.
Men funderar på att åka till Syrrans skola och klappa Kanin ungar ist för att Arbeta hemma som en slav åt helt onödiga saker. 


Hoe's vare !
Säs ~

Kommentarer
Postat av: jokkmokk

gris

2011-05-14 @ 06:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0