Sol och skola !

Tjatja !
Dagen har varit rätt rolig, faktiskt ! Jag är inte den sortens människa som tycker det är kul att gå till skolan direkt.. men vi har haft vikarie HELA dagen typ, Sampa(Y)
Dagen börjar inte dirket bra. För min musik lärare är jättesur för att man inte gjort nått arbete om en barnvisa?
Men hur ska jag ha tid med det när jag var jättesjuk? Det är helt omöjligt om man heter Ellen.
Senare på dagen så hade vi No-lektion, och jag och sandra behöver ju alltid gå till skolsyster..på riktigt.
Vet knappt själv varför hon alltid säger att vi ska komma till henne..Men nu va hon ju upptagen..och då tänkte Ellen och Sandra.. Varför inte gå och köpa en Monster och sätta sej och sola ett tag när vi väntar på henne? JO, det gör vi. och efter cirka 10-15 min så hör vi Amanda skriker ifrån fönstret ALLRA högst upp och '' SANDRA OCH ELLEEEN !! '' Men fyffan va söt klass man har.. Alltid skrattar man tillsammans med min klass!
De beste ska ni veta!
Efter skolan så gick vi och kollade på skor.. ÖVERALLT, V-vik har fan inga skor som man vill ha på sig i sommar. Tycker v-vik borde skaffa sej flera skobutiker med skor som man faktiskt vill visa sig i.

Jag och Sandra, fyfan Älskar OSS!♥
Älskar dej Sandra gmn.  ♥

Senare när vi kom hem så drog vi till mej och gjorde två latte i min kaffemaskin! Den är fan underbar.
Vi gick ut och satte oss utomhus och drack den underbara latten, men vad kommer och lyser upp dagen lite till? Jo Abbe,Robert,Oskar och Mårten..Och såklart så går dom alla och knaprar på Alban-frön. fyfan va goda dom är!
Sen har jag med hjälpt Sandra lite att packa till grekland.. fyfan lyllo är hon. Ska sticka till Nyköping på torsdag..Fett jävla längesen det var man var där och hälsa på.
Leka med Isaac säger man ju inte direkt nej till!

Nu ska jag kollar klart på BB !
Babai bitchies ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0