påsklov ftw . (y' ♥

Tjatja. (:

Fyfan.. fixat en tillfällig header nu! tog ett tag.. Carro fick hjälpa mej, är inte så teknisk..h3h3h.
nöj er med en slarvig sådan iaf!
Kom JÄTTE sent till skolan idag.. För jag och Carro fixade och var tvungen att packa om ALLT. Men jag kom också på att jag kan ju inte cykla till skolan? Då kommer cykeln va på stan typ 1 vecka och då lär den nt va kvar länge, hahha xd inte i västervik asså. Gangster staden ! ;*
Sååå.. jag skjutsade Carro på hennes cykel.. + en dator väska och en jäättefull teamsportia väska..
Det gick ju inte som planerat så att säga.. Kul var det iaf! Carros sko fasnade i hjulet och vi ramla nästan 3 gånger, hahah xd
kom lagom till bildlektionen.. Möts av en lagom sur lärare som är lagom speedad och försöker få mej och Carro att fatta varför vi ska måla 3 styckna A-n på olika papper för, skapligt onödigt..
Sen hade vi matteprov, som jag faktiskt tror gick bättre än vad trodde, haha. Har aldrig svarat på så många frågor på ett matteprov sen jag gick i 2an.
Sen satte Åke och Eva på en skaaapligt seg film som handlade om någon som va utvecklingsstörd typ.. Äckligt rastlös. Som tur va fick jag ju gå efter 40min för jag är bäst. (:
ne, men var tvungen att hinna med bussen till Ulricehamn..
Skulle åkt till Nyköping idag men pappa va jävligt elak och lät mej inte åka och träffa Isaac.
fyfan va lack jag är ): Har inte träffat han på ett halvår tror jag.. Tänker åka dit någon helg snart, för det har jag bestämmt. Har ju köpt Monster till han O:
Och eftersom jag inte fick åka till isaac blev jag asarg ): Så skrev till mormor på dirr.. för tänker inte stanna i västervik hela lovet! så fick slänga ut allt ur väskan och slänga i andra kläder ist.

Just nu sitter jag på bussen till mormor.. Är framme 17.30 sen in i bilen med Rolf och sen mot alla mina älsklingar.♥

Jeppjepp, jag kommer nog bli skapligt attackerad när jag kommer fram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0