Nu är det fan sommar på riktigt !

fyfan vilken rolig dag det var igår..host.
Hel våran klass hade besök på gymnasiet..Man känner sej fett kort bland alla flagstångar där, jag som faktiskt inte är så jätte kort! Även jag kände mej skitliten. Sandra hade tagit på sej klack så tillochmed hon va längre än mej.
Aja, Dagen gick så fruktansvärt sakta så det är inte sant. Tror jag somnade ungefär 3 gånger när någon Britt som såg ut som en äkta bulltant snackade om kemi.
Jag tävlade mot mej själv och gick och kramade MASSA med lärare, hih.
Micke,Ingmar,Åke,Lars och en till åke! vilka mysiga gubbar..kom oxå fram till att alla jag kramade hade en JÄTTE mustach. Lars stod och gungade mej och kramade mej hur länge som helst..Hela klassen gick iväg och helt plötsligt hör man sandra ropa på mej, men vart är jag?Jo jag kramar lasse! En av Åke'arna fick applåder av sina elever för han fick en kram av en tjej.
Efter skolan drog jag till lille Jocke.. dock glömde jag mina solbrillor där. ): Ge tbx säger jag bara!


Simpel morgonbild.. Nöj er.
Nu kommer Greki hit.. och kanske Carro har ingen aning om hon va så duktig och gick på idrotten idag lr inte, Man vet aldrig med de busfröt :'D

Babai bitches ! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0