....

fyfan va lack man kan bli.. säger som Sandra.. kan man inte få gå till skolan EN dag utan att bli arg på något?..

Idag hade jag skoskav (a' så jag var inte med på idrotten.. Så kom jag till skolan typ exakt när vi började..Direkt när jag kommer in igenom huvudingången.. Vad händer? Jo, min lärare tar tag i min arm och drar in mej till rektorn. Bra start på dagen att få utskällning för ingenting.
bara för jag sa något, som någon tog åt sej, så NÅGON gick och överdrev till alla lärare. Härligt.
Men TJUUT då.. hon överdrev som fan, så alla lärare är arga på mej. fick fetaste utskällningen.. nästa möte blir med Lärare,Rektor, mina föräldrar och hennes föräldrar. Men det är väl nt mitt fel att hon börjar tjuta SÅFORT man säger NÅGOT? Ne precis. Orättvis behandlig, som dom alltid tjatar om. Dom tror alltid på henne bara för hon tjuter annars, ge henne speciellbehandling..Herregud. men byt skola på henne då om hon är så sär-skilj? Och helt plötligt är man en mobbare..hahaha! Enligt dom.


Nu ska vi tänka positivt..Imorgon slutar vi skolan..
Sandra åker till grekland inatt,lyllounge.. Ha det bra Beibi!
Carro åker till vinö på lördag..Schtek i solen gmn!
Jag ska själv åka till nyköping..kanske. Och sen bort till min älskade söta mormor utanför Borås. (:

Tunga brudar ! ♥

Alla åker åt varsit håll.. Det är ju sorgligt.
Bai bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0